سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به دوستی آن که به عهد خود وفا نمی کند، اعتماد مکن . [امام علی علیه السلام]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

 

-- Server 1 [ SHADMEHRBEAT ] On :
- دریافت با کیفیت بالا [ 36 مگابایت ] :
- Boghz - High Quality

- دریافت با کیفیت متوسط [ 17 مگابایت ] :
- Boghz - Med Quality

- دریافت با کیفیت پایین [ 7 مگابایت ] :
- Boghz - Low Quality


-- Server 2 [ SHADMEHR.US ] On :
- دریافت با کیفیت بالا [ 36 مگابایت ] :
- Boghz - High Quality

- دریافت با کیفیت متوسط [ 17 مگابایت ] :
- Boghz - Med Quality

- دریافت با کیفیت پایین [ 7 مگابایت ] :
- Boghz - Low Quality


-- Server 3 [ MEDIA FIRE ] On :
- دریافت با کیفیت بالا [ 36 مگابایت ] :
- Boghz - High Quality

- دریافت با کیفیت متوسط [ 17 مگابایت ] :
- Boghz - Med Quality

- دریافت با کیفیت پایین [ 7 مگابایت ] :
- Boghz - Low Quality


-- Server 4 [ RAPID SHARE ] On :
- دریافت با کیفیت بالا [ 36 مگابایت ] :
- Boghz - High Quality

- دریافت با کیفیت متوسط [ 17 مگابایت ] :
- Boghz - Med Quality

- دریافت با کیفیت پایین [ 7 مگابایت ] :
- Boghz - Low Quality


سه شنبه 86/11/30 ساعت 1:10 عصر
نویسنده :  سیمرغ

با اوربیت همه چیز را میتوانید دانلود کنید

Image Hosting at ImageHosting.com

مساله ای که حتما برای شما هم پیش اومده ذخیره فایل های فلش و ویدئو ها در وب بوده.مشکلی که خود من هم با اون درگیر بودم این بود که برنامه ها و سایت هایی که برای داونلود این فایلها معرفی میشدند(چند تایی در اولیو معرفی شده) صرفا برای سایت های خاصی کار شده بودند.
برنامه ای که خودم تازه از اون استفاده میکنم همه این مشکلات رو تا حد زیادی حل میکنه . این داونلود منیجر که اوربیت نام داره با براوزرهای فایرفاکس، اکسپلورر،اوپرا و مکستون به خوبی کار میکنه.
چند تا از قابلیت های اوربیت رو در زیر میبینید :
امکان دانلود فایل های فلش تنها با یک کلیک
امکان دانلود فایل های ویدئو در اکثر سایت های ارائه دهنده ویدئو
دانلود فایل های صوتی که بر روی صحفات وب کار شده
دانلود فایل های ارائه شده در سایت رپید شیر*
امکان داونلود فایلهای دسته بندی شده
پشتیبانی از فایل های ارائه شده توسط استاندارد متالینک
فضای اوربیت خیلی ساده طراحی شده و خیلی راحت میشه با اون کار کرد .روال کار با اون هم خیلی راحته وقتی اوربیت رو نصب میکنید نشانگر کوچکی بر روی فایل های فلش و ویدئو ها ظاهر میشه که با کلیک کردن بر روی این نشانگر به راحتی فایل داون لود خواهد شد.ضمنا داونلود از سایت راپیدشیر هم به گفته مدیران سایت اوربیت تنها توسط مرورگر اکسپلورر امکان پذیر هست(با داشتن اکانت پولی رپیدشیر میتونید از مرورگر فایرفاکس هم جهت این منظور استفاده کنید).
حجم دانلود: 1.88 مگابایت

ضمنادعوتنامه پرشین گیگ برای وبلاگها فقط بالینک این وبلاگ در وبلاگتان برای شما ارسال میشود

Download 1.88 Mb


سه شنبه 86/11/30 ساعت 1:6 عصر
نویسنده :  سیمرغ

نرم افزاری برای مطلع شدن از ساعات نقاط مختلف دنیا


Screenshot

حجم دانلود: 0.517 مگابایت
با خبر شدن از ساعت دقیق بسیاری از شهر های جهان و فاصله زمانی آنها با شهر مورد نظر شما شاید برای بعضی از ما بسیار مهم باشه ، ولی چگونه میتونیم از این همه نقطه در جهان با این همه منطقه ی زمانی مختلف مطلع شویم؟ شرکت Desksoft نرم افزاری را عرضه نموده به نام EarthTime که به شما زمان محلی هر منطقه از جهان را میدهد ! این نرم افزار در درون Database خود بیش از 3000 شهر از تمامی نقاط این کره ی خاکی را داراست !

حتی شما میتوانید شهر جدیدی را نیز خود با دادن اطلاعاتی مانند فاصله ی زمانی با فلان شهر ایجاد نمایید ! به شما امگان ایجاد Alarm رو برای هر ساعت هر شهر دنیا میدهد ! نمایی از کره زمین در شب و روز و جاهای مختلف آن را نیز در خود داراست . این نرم افزار مفید با ویندوزهای 95, 98, ME, NT 4.0, 2000, XP و یا 2003 سازگاری کامل دارد. سایر توضیات در بخش English سایت

Download 0.517 Mb


سه شنبه 86/11/30 ساعت 1:1 عصر
نویسنده :  سیمرغ
توجه: نسخه جدید این نرم افزار هنوز کرکی براش ساخته نشده، و ما طبق پست قبلیمون متأسفانه نسخه جدید را با کرک نادرست قرار داده بودیم، به هر جهت، در حال حاضر، نسخه 2.24 که آنچنان فرقی هم با نسخه جدید اون نداره را براتون به صورت تست شده و 100% درست قرارش دادیم... ببخشید که اینطوری شد دوستان...

امروز یک نرم افزار بسیار جالب براتون داریم...
آیا دوست داشتید تا به حال برای ساخت DVD های عکسهاتون یک کار اساسی بکنید... منظورم این هست که دوست داشتید بدون هیچ زحمتی یه DVD بسازید که هم خوشکل باشه، هم بدون هیچ زحمتی، فقط با وارد کردن عکسهاتون یک کار دبش پایان اون باشه؟

کمپانی Outerspace دست به کار جالبی زده و نرم افزاری را عرضه کرده است که مورد استقبال تمام سایتهای Review قرار گرفته است و هر کدام به این نرم افزار جوایزی را عرضه کرده اند.
Bix"s Photo Book نرم افزاری جالب به صورت انیمیشن 3 بعدی هست که به شما اجازه میدهد تا از سایه ها و نورهای پویا در کار خود استفاده کنید. این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا عکسهای شما را به صورت یک فیلم خروجی بگیرد تا آن را برای کارهای DVD، نمایش کامپیوتری، پادکست ها و یا وبسایتها مورد استفاده قرار دهید.
به خاطر اینکه این نرم افزار در حالت 3 بعدی کار میکند و جهت دوربین، و چرخش و بزرگنمایی دارد و شما به راحتی میتوانید از هر جهتی این کتاب عکس را مشاهده کنید، محبوبیت خاصی را در میان کاربران و علاقمندان پیدا کره است.
با فشار دادن کلید Space این رنم افزار میتواند صفحات بعدی را برای شما نمایش دهد.

این نرم افزار میتواند کاملاً کار شما را خصوصی سازی کند، یعنی شما به راحتی میتوانید پس زمینه عکسها، رنگ صفحات، ساختار و بافت صفحات، درخشندگی عکسها، درخشندگی صفحات، جهت دوربین و جهت نور را مشخص کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید.

برخی ویژگیهای بارز این نرم افزار:


خروجی به صورت فایل فیلم
سایه دادن و ایجاد جلوه در صورت دلخواه
نامرئی کردن و کم رنگ کردن صفحه
ساختار و بافت های از قبل تعریف شده برای صفحات
ساختار و بافت های از قبل تعریف شده برای جلد

دانلود کنید ( Size: 1.1 MB )
Download Bix"s Photo Book 2.24 Full + Working Keygen | Rapidshare.com


پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:12 عصر
نویسنده :  سیمرغ

PowerISO نرم افزاری قدرتمند جهت پردازش فایلهای Image و فشرده سازی فایلها می باشد، همچنان به شما اجازه می دهد تا بتوانید فایلهای ISO/BIN را بسازید، استخراج کنید، فشرده کنید، ویرایش کنید و همچنین آنها را تغییر دهید.

این نرم افزار قابلیت دیگری را نیز دارد که در میان دیگر نرم افزارها امکان دارد این به چشم بخورد که می تواند برای شما درایو مجازی بسازد و خود برنامه نیز می تواند فایل Image شما را Mount کند و شما دیگر نیازی به نرم افزارهائی مانند DaemonTools نخواهید داشت.

این نرم افزار از فیلهای با پسوندهای ISO, BIN, NRG, DAA و غیره... چه به صورت CD و DVD پشتیبانی کامل می کند.



Password: djdazza
Download Now ( Size : 1,250 KB )
Download PowerISO 3.6

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:11 عصر
نویسنده :  سیمرغ

LumaPix FotoFusion ابزاری است برای خانه و استودیو و برای استفاده و ساختن Artwork از عکسهای دیجیتالی شما.
این نرم افزار بسیار پرسرعت عمل می کند و به شما تصاویری با کیفیت فوق العاده تحویل می دهد، به کاربران خود اجازه می دهد تا آنها را به اشتراک یا به فروش بگذارند...

این نرم افزار در سه بسته گوناگون عرضه شده است: Standard, Pro, Studio که ما برای شما نسخه Studio را آماده کردیم.
شما با نرم افزار فوتوفوژن می توانید عکسهای خود را با دوستان و خانواده خود از طریق ایمیل به راحتی به اشتراک بگذارید و حتی می توانید به صورت گالری های آنلاین یک وبسایت بسازید تا طراحان خانگی و طراحان وب و گرافیست ها بتوانند از طرحها و عکسهای شما استفاده کنند.
نکته ها و ویژگیهای کامل این نرم افزار در  همین پست ذکر شده است، پس مراجعه کنید.

Password: www.fullandfree.info

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:11 عصر
نویسنده :  سیمرغ

ساخت انیمیشن با مایا و تری دی مکس

1056.jpg

اینهم پلاگینی برای ساختن مستقیم انیمیشن در مایا و تری دی مکس. منظور از ساختن مستقیم انیمیشن ، همان دسترسی به کلیه ابزارهای لازم برای اینکار است ؛ بدین معنا که اشیا و دوربینها بگونه ای در محیط سه بعدی قرار گرفته اند که شما را قادر می سازن تا به حرکات موس سه بعدی یا جویستیک به خواسته خود برسید.
در واقع چنین می توان گفت که یکی از بهترین راههای ساخت انیمیشن استفاده از این پلاگین است.

حجم دانلود: 8.7 مگابایت

Craft Director Tools is a suite of plug-ins for Direct Animation in Maya and 3ds Max. Direct animation is a ground breaking animation discipline in which animators are given greater precision and control. s and cameras are steered manually in the 3D environment with the aid of such input devices as a joystick or a 3D mouse. A quantum leap is made with Craft Director Tools’ innovative Record function, which works much like a video camera does in real life - it records frame after frame in real time. During recording, Craft Director Tools’ own physics engine and mocap system simulate and camera motion - dictated in precise detail by user input. The result is that each individual frame is turned into a keyframe. motion is precise, realistic and instant. Animators who use Craft Director Tools produce 4-5 minutes of high quality animation per work day - this includes both and camera animation. Previously the best rate of production has been around 2 seconds per work day. That’s the difference that Craft Director Tools makes!

Download filefactory 8.7 Mb
Download rapidshare 8.7 Mb


پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:9 عصر
نویسنده :  سیمرغ

به دلیل اینکه ویندوز ویستا به صورت کپی و غیر اصل در بازار پخش شده است. نمی توان ویندوز خود را به روز و بسیاری از امکانات شرکت مایکروسافت را استفاده کرد. در این قسمت شما را با دو برنامه معرفی می کنیم که می توان گفت به صورت ??? درصد ویندوز ویستا خود را اصل می کنید.

آموزش برنامه One Click Activator :

?- بعدن خارج کردن فایل از حالت فشرده به شاخه One Click Activator بروید.
?- فایل VistaActivator.exe را اجرا و نصب کنید و سپس رایانه خود را ریست کنید.

آموزش برنامه Rocking Actvator :

?- بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده به شاخه Rocking Actvator بروید.
?- فایل VistaActivator.exe را اجرا کنید و نصب کنید و سپس رایانه خود را ریست کنید.

 

ownload Now ( Size: 2.20 MB)

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:7 عصر
نویسنده :  سیمرغ

انتقال محتویات یک رایانه به رایانه جدید

Image Hosting at ImageHosting.com

این تنها برنامه ای است که فایل ها ، برنامه و تنظیمات شما را از کامپیوتر قدیمی تان به کامپیوتر جدیدتان منتقل میکند. به سادگی این نرم افزار را در روی هر دو کامپیوتر نصب بکنید. این برنامه به طور خودکار تعیین میکند که چه برنامه ها ، فایل ها و تنظیماتی ضرورت انتقال دارند و بعد اتمام کار انتقال کامپیوتر جدید شما با هر سیستم عاملی که به آن نصب کرده اید با تنظیمات قبلی و برنامه های قبلی شما کار خواهد کرد. این نرم افزار در تمام سیستم عامل های ویندوز از 95 تا ویستا کار میکند.
میتوانید این انتقال را از طریق یک شبکه ، Laplink USB cable ، Laplink parallel cable ،
Windows Easy Transfer Cable یا … میتوانید انجام بدهید که توسط هر دو کامپیوتر خوانده میشود. اگر کامپیوتر شما یک یا چند کاربر داشته باشد این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا اینکه بتوانید یک یا چند عدد یا تمام آنها را منتقل بکنید. که تنظیمات هر کاربر به همان صورت منتقل میشود. کار کردن با این نرم افزار فوق العاده آسان است چونکه از یک Wizard بسیار ساده بهره میبرد.
حجم دانلود: 7.5 مگابایت


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:5 عصر
نویسنده :  سیمرغ

Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD : بعد از چند ماه از حضور موفق ویندوز جنجال برانگیز ویستا، مایکروسافت تصمیم به ارایه ی نسخه ی جدیدی از سیستم عامل قدرتمند خود نموده است. در حال حاضر این ویندوز به صورت آزمایشی در اختیار تست کنندگان مایکروسافت قرارداده است. وبلاگ دانلود نرم افزار های جدیدافتخار دارد که این ویندوز استثنایی را به همراه لینک های مستقیم و پرسرعت در اختیار شما قرار دهد. مشخصات کامل این ویرایش را می توانید با مراجعه به سایت مربوطه دریابید. لطفا به این نکته توجه نمایید که تا به حال هیچ کرک و یا راه حلی برای استفاده ی دایمی از این محصول ارایه نشده است و به محض ارایه،وبلاگ دانلود نرم افزار های جدید بلافاصله آن را در اختیار شما قرار می دهد.

وبلاگ دانلود نرم افزار های جدید از ملزم ترین و قدرتمندترین منابع IT استفاده می کند و سعی برآن دارد که کیفیت محصولات ارایه شده در وب خود را با پشتیبانی حفظ کند.

 

Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 01
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 02
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 03
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 04
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 05
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 06
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 07
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 08
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 09
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 10
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 11
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 12
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 13
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 14
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 15
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 16
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 17
Microsoft Windows Vista 30-Day Eval VHD - Part 18


پنج شنبه 86/11/25 ساعت 6:3 عصر
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188009 :کل بازدیدها
10 :بازدید امروز
4 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب