سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

اگر از دست فایرفاکس 2 و بلعیده شدن حافظه کامپیوتر توسط آن و همینطور کند شدن سیستم و کرش کردنهای این مرورگر خسته شده اید، شاید زمان آن رسیده است که فایرفاکس 3 را جایگزین نسخه ی قدیمی کنید.

مرورگر محبوب فایرفاکس پنجمین و آخرین انتشارهای بتای خودش را تجربه می کند و موزیلا گفته است این نسخه ی بتای اخیر به منظور تست و جمع بندی ارائه شده است. به موزیلا نگوئید و بگذارید بین خودمان باشد چونکه فایرفاکس بتا سه خوش ساخت تر، هدفمند تر و سریعتر و بهتر از فایرفاکس 2 است و به نظر من این نسخه ی بتا با وجود اینکه هنوز کار دارد ولی به قدر کافی پایدار هست که بتوان از آن به صورت دائم و ثابت استفاده کرد. چندین راه و روش وجود دارد که شما می توانید شروع به استفاده از فایرفاکس سه بکنید آنهم بدون اینکه تنظیمات مروگر قبلی خود را نابود نمائید یا اکستنشن های مهم تان را از دست بدهید و در دامه در همین رابطه صحبت خواهیم کرد.

چرا فایرفاکس 3 آنهم اکنون

فایرفاکس سه در آخرین مراحل بتا به سر می برد که بدین معناست هنوز باگها وجود دارند و در حال گزارش شدن به موزیلا هستند و قابلیت های آن در حال نهائی شدن و حمع بندی کلی هستند. انتشار های بعدی مسلما بسیار بی نقص تر خواهند بود و انتشار نهائی در ماه ژوئن در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. اما به هر جهت ظاهر و طراحی هوشمندانه تر آن برای پلتفورمهایی مثل ویندوز، لینوکس و مک، قابلیت بوک مارکینگ بهتر و آدرس بار هوشمند و... دلایل خوبی و کافی هستند تا شروع به تست و استفاده از آن کنیم.

اما بهترین دلیل برای اینکه فایرفاکس سه را کاملا جایگزین نسخه ی قبلی کنیم چیست؟ در فایرفاکس سه وضعیت استفاده از حافظه رم کاملا بهینه شده است و این نسخه مثل نسخه ی دو رم شما را نمی بلعد و علاوه بر این دلیل اولیه مهم در بارگذاری صفحات بهتر از نسخه ی قدیمی عمل می نماید و در حین باز کردن یک صفحه ی وب بی دلیل کرش نمی کند. فکر کنم مجموعه ی این دلایل کافی باشد تا شروع کنیم به استفاده از این نسخه ی بتا آنهم به عنوان مرورگر اصلی.

راه حل جایگزینی 100 درصد ایمن، ویژه ی افرادی که نمی خواهند هیچ ریسکی را متحمل بشوند

اگر قصد استفاده از فایرفاکس سه را دارید آنهم بدون اینکه فایرفاکس دو را از روی سیستم خود خذف کنید یا اینکه در تنظیمات آن دست ببرید، بایستی به سراغ فایرفاکس سه نسخه ی قابل حمل یا پرتابل آن بروید. این نسخه ی مجزا فقط برای حافظه های فلش قابل حمل تولید نشده است کافی است آن را درون یک فولدر روی هارد دیسک خود بگذارید تا بتواند فایرفاکس سه را به صورت کاملا مجاز از نسخه ی دو و با خیال راحت اجرا نمائید. فقط نکته ی کنکوری اینکه: نمی توانید فایرفاکس دو و فایرفاکس سه پرتابل را به صورت همزمان اجرا نمائید.

دانلود فایرفاکس 3 بتا 5 پرتابل برای ویندوز

وقتی برای اولین بار فایرفاکس 3 پرتابل را اجرا نمائید مروگر کار خود را با یک پروفایل کاملا جدید و تازه آغاز می نماید که در آن خبری از صفحه ی خانگی شما، اکستنشنهایی که بر روی فایرفاکس دو نصب داشتید و همینطور بوک مارک هایتان نیست. اما نیازی نیست همه ی این تنظیمات را به صورت دستی از ابتدا انجام دهید بلکه می توانید تنظیمات کاربری فایرفاکس دو را برای فایرفاکس سه پرتابل کپی نمائید. روش کار بدین صورت است:

1- ابتدا اطمینان حاصل کنید که هیچ نسخه یی از فایرفاکس در حال اجرا نیست، ولی پیش از این حداقل یکبار فایرفاکس سه پرتابل را اجرا نموده و بسته اید.

2- سراغ فولدر پروفایل فایرفاکس دو که می خواهید آن را برای فایرفاکس سه کپی نمائید بروید. (برای پیدا کردن مکان پوشه پروفایل خود در فایرفاکس دو می توانید از این راهنما در سایت فایرفاکس فارسی و یا از این یکی کمک بگیرید). معمولا درون نام این فولدر عبارت default. یا اگر پروفایلی با نام دیگری خودتان ساخته اید نام آن پروفایل با یک نقطه قبلش وجود دارد.

3- دایرکتوری پروفایل فایرفاکس دوی خود را در فولدر Data که درون فولدر فایرفاکس سه پرتابل واقع شده است کپی نمائید. (Your-Firefox3-Folder/Data)

4- در داخل فولدر Data ی فایرفاکس سه پرتابل فولدر دیگری با نام Profile وجود دارد نام آن را تغییر بدهید مثلا بگذارید profile.bak .

5- نام فولدر پروفایل فایرفاکس دو را که کمی قبل در داخل فولدر Data کپی نمودید را به profile تغییر دهید.

حالا با اجرای فایرفاکس سه پرتابل ابتدا این نسخه از فایرفاکس سازگاری اکستنشنها با خودش را چک می کند و سپس اکستنشن هایی که با آن سازگار نیستند را به شما معرفی می کند می توانید از برنامه بخواهید کنترل کند و ببیند آیا نسخه ی سازگاری از این کستنشن ها برای فایرفاکس سه ارائه شده است یا نه و در صورت وجود چنین موردی آن را به روز رسانی کند پس از انجام این کار فایرفاکس سه پرتابل اجر می شود و بایستی بتوانید اکثر تنظیمات و اکستنشن هاش فایرفاکس دوی خود را درون آن مشاهده کنید.

ضمن اینکه اگر با مدیریت پروفایلها در فایرفاکس چندان آشنائی ندارید می توانید این راهنما را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

نصب فایرفاکس سه به صورت کامل (به همراه پشتیبان گیری از نسخه ی قدیمی)

اگر اعتماد به نفس و جرات کافی دارید و دلتان می خواهد فایرفاکس سه را به صورت کامل به جای فایرفاکس دو نصب کنید هم راه دارد! از آنجائی که وقتی با نسخه ی پرتابل کار کنید و اشکالی در آن نبینید ممکن است به این نتیجه برسید که می شود آن را به صورت کامل و نصب شده جایگزین نسخه ی دو کرد بد نیست به این موضوع نیز بپردازیم، البته انجام اینکار بدین معنی است که فایرفاکس سه به صورت کامل پروفایلهای قدیمی شما را در اختیار میگیرد. به همین دلیل قبل از اینکار بد نیست از فایرفاکس دوی خود یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید تا اگر پشیمان شدید همه ی پلهای پشت سر را خراب نکرده باشید. برای پشتیبان گیری از فایرفاکس دو راه حل وجود دارد:

راه اول برنامه یی با عنوان Mozbackup است که از همه ی تنظیمات، الحاقات بوک مارک ها و... شما در فایرفاکس پشتیبان میگیرد. کافی است برای پشتیبان گیری با Mozbackup آن را دانلود و نصب کنید و سپس با استفاده از گزینه ی back up a profile می توانید از پروفایلتان در فایرفاکس دو به صورت کامل پشتیبان بگیرید. (ضمنا از این برنامه می توانید برای پشتیبان گیری از Thunderbird نیز استفاده نمائید).

فایرفاکس یا Thunderbid در حین اجرا و فعالیت Mozbackup نبایستی فعال باشند و وقتی کار پشتیبان گیری این ابزار تمام شد نتیجه ی کار در یک فایل با پسوند pcv. ذخیره می شود که بهتر است آن را در جای امنی بگذارید. اگر بعدا خواستید به فایرفاکس دو برگردید و اطلاعات پشتیبان را جایگزین کنید کافی است Mozbackup را اجرا نموده و اینبار با استفاده از گزینه ی Restore a profile و دادن فایل پشتیبان با پسوند pcv. کلیه تنظیمات ، الحاقات و اطلاعات را برگردانید.

اما روش دوم، روش دوم ساده تر است و کافی است افزونه ی FEBE که مخفف Firefox Extension Backup Extension را بر روی فایرفاکس دوی خود نصب کنید و با آن از پروفایل فایرفاکس تان کامل پشتیبان گیری کنید، برای برگرداندن اطلاعات هم کافی است فقط این افزونه نصب باشد تا با آن اطلاعات پشتیبان را از فولدری که درش ذخیره شده است جایگزین کنید، از آنجایی که کار با این افزونه بیش از حد ساده است نیاز به توضیح اضافی نمی بینم اما اگر توضیح بیشتری می خواهید اینجا را مطالعه کنید.

بعد از پشتیبان گیری، فایرفاکس سه آخرین نسخه ی بتا را دانلود کنید و آن را به صورت معمول نصب نمائید.

سازگار کردن اکستنشن ها با فایرفاکس سه بتا

اکنون فایرفاکس سه نصب شده و شما آن را برای اولین بار اجرا می کنید با اجرای آن برای دفعه اول به شما در مورد اکستنشن هایی هشدار می دهد که با نسخه ی جدید فایرفاکس سازگار نیستند. تنرسید اتفاق بدی نیافتاده فقط مسئله اینجاست بسیاری از توسعه دهندگان الحاقات فایرفاکس اکستنشن های خود را هنوز با نسخه ی جدید سازگار نکرده اند. اما در بسیاری موارد این یک اختلال است که اکستنشن ها خودشان را به برنامه ناسازگار اعلام می کنند و ممکن است بسیاری از آنها بدون مشکل و بدون نیاز به بروز رسانی به فایرفاکس سه کار کنند البته عکس این قضیه نیز صادق نیست و برخی ممکن است به هیچ عنوان با این نسخه از فایرفاکس سازگاری نداشته باشند. اما به جای اینکه منتظر باشید تا نسخه ی به روز شده ی اکستنشن های مورد علاقه ی شما جهت سازگاری با فایرفاکس سه ارائه شود می توانید به فایرفاکس دستور دهید تا آنها را فعال نماید، البته فراموش نکنید ریسک اینکار بالا است و ممکن است سبب شود فایرفاکس دیگر اجرا نشود ولی اگر چنین اتفاقی افتاد جای نگرانی نیست کافی است فایرفاکس بتا سه را از کنترل پنل ویندوز بخش Add or Remove programs پاک کنید و در حین انجام عملیات پاک کرد گزینه ی Remove my Firefox personal data را نیز تیک بزنید و سپس بعد از اینکه عملیات مذکور تمام شد به فایرفاکس دو برگردید و نسخه ی پشتیبانی که پیش تر تهیه کردید را جایگزین کنید. بنابراین بد نیست شانستان را در این زمینه با راه اندازی اکستنشن های غیر سازگار با فایرفاکس امتحان کنید، البته ریسک اینکار با خودتان است ;-).

برای اینکه به فایرفاکس بتا سه اجبار کنید تا افزونه های غیر سازگار را به کار گیرد دو راه حل وجود دارد:

1- ابتدا افزونه ی Nightly Tester Tools را نصب نمائید. بعد از اینکه نصب شد فایرفاکس را یکبار ری استارت کنید و بعد از شروع مجدد فایرفاکس سه به بخش Add-ons در منوی Tools بروید تا پنجره ای مطابق تصویر زیر مقابل شما ظاهر شود و نهایتا روی دکمه ی Make all compatible کلیک کنید و باز فایرفاکس را اجرا کنید.

بعد از انجام مراحل بالا دو حالت وجود دارد یا فایرفاکس اجرا می شود که در این صورت شما خیلی خوش شانس هستید یا اینکه پیغام خطا تولید می شود و فایرفاکس اجرا نمی شود که خوب بایستی همانطور که گفته شد عقب گرد کنید.  اگر فایرفاکس اجرا شد ممکن است به شما کماکان هشدارهایی راجع به خطرناک بودن برخی از افزونه ها بدهد که می توان این هشدارها را از طریق about:config متوقف کرد.

منبع : آپدیت بلاگ


شنبه 87/1/24 ساعت 11:0 صبح
نویسنده :  سیمرغ

www.ParsiTools.ir

تمامی اشعار سهراب سپهری تحت فرمت جاوا مخصوص گوشی های موبایل



Download

شنبه 87/1/24 ساعت 10:58 صبح
نویسنده :  سیمرغ

www.ParsiTools.ir

CloneDVD نام نرم افزار نام آشنا و معروفیست که همگی ما با کیفیت نسبتا خوب (نظر من : عالی) آن آشنا هستیم.
همانطور که همگی میدانیم، CloneDVD یک نرم افزار بسیار انعطاف پذیر و ساده جهت کپی کردن فیلمهای DVD شماست. بدون هیچ تنظیمات خاصی، CloneDVD بصورت کاملا خودکار، تمامی قفل های امنیتی نظیر CSS,RC,RCE,UOP و Sony ARccOS را در حین عمل کپی برداری از بین برده و به شما این اجازه را میدهد تا با دستی باز تمامی فیلمهای DVD خود را کپی کرده و کلکسیونی جمع آوری نمایید.

کپی فیلمهای DVD برای iPod, iPhone و PSP :
از امکانات جدید CloneDVD این است که شما میتوانید به راحتی DVD خود را با فرمتهای بسیار گوناگون برای دستگاههای قابل حمل خود (Apple iPod Video, iPhone, Sony PSP, Zune, Zen, Smart Phone, PMP etc) تبدیل نمایید. CloneDVD حتی میتواند فیلمهای DVD شما را به فرمت های تصویری معروفتری نظیر Divx/Xvid ، MP4 ، AVI ، ASF و غیره تبدیل نماید.

حالت کپی چندگانه :
حالت دست نخورده، شالوده فیلم، سفارشی کردن، برش فیلم. شما به راحتی میتوانید برای کپی فیلم خود تنظیماتی انجام دهید تا به طور مثال فقط اصل فیلم یا منوی ابتدایی به همراه special features فیلم کپی شوند.

هدف و منبع انعطاف پذیر :
کپی/رایت از دیسک DVD ، کپی/رایت از فولدر DVD در هارد دیسک، رایت بروی دیسک DVD ، کپی داخل فولدر DVD بروی هارد دیسک ، ساخت ایمیج ISO ، تبدیل و کانورت فیلم.

سازگاری بسیار بالا :
این نرم افزار تمامی دیسک های تک لایه ، 2 لایه (Dual-layer) و همچنین رایتر های آنها را نیز پشتیبانی میکند و اینکه دیسک های کپی شده یا رایت شده، هم بروی رایانه شخصی قابل اجراست هم بروی دستگاههای پخش DVD.

خصوصیات برتر :
* سرعت و کیفیت بالا و در عین حال راحتی کار و One Click بودن
* کپی بدون دست بردن به کیفیت و اندازه تصویر و عدم استفاده از watermark. فیلم را همانند آن که خریدید کپی میکند.
* برش DVD-9 به 2 عدد DVD-5. کوچک کردن DVD-9 در حد DVD-5. کپی فیلم اصلی جهت جایگیری در DVD-5. کپی DVD-9 به DVD-9.
* کپی دیسکهای رمز گذاری شده توسط CSS یا Sony ARccOS و غیره.
* عدم وجود صفحات هشدار دهنده و watermark. فیلم کپی شده عینا DVD اصل و ارجینال خواهد بود.
* پشتیبانی از دیسک های 2 لایه (Dual-Layer 8.5GB) و رایترهای DVD+RW/-RW
* تبدیل و کانورت DVD به فرمتهای AVI, ASF, 3GP برای Smart Phone و MP4 برای Sony PSP و به کل جهت استفاده در دستگاه های قابل حمل نظیر MPEG4 player, Sony PSP, Apple iPod, PMP و 3G smart phone.


Download

شنبه 87/1/24 ساعت 10:57 صبح
نویسنده :  سیمرغ

www.ParsiTools.ir

بالاخره نرم افزار کنترل تلویزیون و دیگر دستگاههای صوتی و تصویری هم برای این ورژن منتشر گردید . در این برنامه علاوه بر امکانات ورژن های قبلی امکانات دیگر و دستگاههای دیگری هم افزوده شده که به لیست برنامه اضافه شده , ضمن اینکه انعطاف پذیری برنامه هم در قبال کار با آن بهتر از قبل شده است .

قابل نصب روی:
نوکیا :
3250/5500/E50/E60/E61
E62/E70/N71/N73/N75/N80
N80 IE/N91/N91 8GB/N92/N93/N95
و دیگر گوشی های S60V3



 

Download

شنبه 87/1/24 ساعت 10:56 صبح
نویسنده :  سیمرغ

از دست دادن اطلاعات یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که امروزه یک کاربر خانگی و یا یک شرکت تجاری ممکن است با آن مواجه شود و همین موضوع نیز ممکن است بسیاری از دردسرها را له همراه مشکلاتی در آینده به همراه داشته باشد. به عنوان مثال اگر در یک شرکت فایل های مربوط به لیست موجودی محصولات و یا اطلاعات مهم مشتریان و ... به هر دلیلی از بین بروند ، علاوه بر مشکلاتی که در تهیه ومجدد اطلاعات همراه است می بایست پاسخگوی بسیاری از افراد نیز بود . اطلاعاتی که بر روی های حافظه های جانبی همانند دیسک سخت ذخیره سازی می شوند به چندین شکل قابل بازگردانی می باشند. بهترین راه برای جایگزینی اطلاعات فایل های Backup می باشند و این امر در زمانی ممکن است که کاربر و مدیر سیستم قبل بروز چنین مشکلاتی به آن ها فکر کرده و راه حل را برای خود و قبل از بروز مشکل آماده کرده باشد. در صورت موجود نبودن فایل های پشتیبان می بایست از برنامه های بازیابی اطلاعات استفاده نمود.

Active File Recovery Pro یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند. این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و  ... را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:
- پشتیبانی کامل از FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, NTFS+EFS
- قابلیت بازیابی که پارتیشن حذف شده در صورت اینکه به صورت FAT, FAT32 و NTFS باشد.
- طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز ( 98 / ME / NT / 2000 / XP / XP Professional x64/ XP Home x64 / 2003 Server x64 / Vista )
- پشتیبانی از درایو ها IDE / ATA / SCSI
- توانایی بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- قابلیت جستجو در میان فایل های پاک شده
- ارائه لیست و پیش نمایش از اطلاعات قابل بازگشت
 و ... .

Download

شنبه 87/1/24 ساعت 10:55 صبح
نویسنده :  سیمرغ

www.ParsiTools.ir

دارا بودن سرعت عمل بالا در تایپ از مزیت هایست که بسیاری از کاربران علاقه مند هستند داشته باشند . اگر شما نیز از این دسته افرادی هستید که به دنبال راه حلی سریع برای افزایش توانایی خود در تایپ کردن هستید , راه حلی مناسب و آسان برایتان وجود دارد !

TypingMaster Pro نرم افزار جالب و آموزشی است که میتونه در افزایش سرعت تایپ شما تا 4 برابر موثر باشه ! این نرم افزار به شما آموزش می دهد که چگونه به طور موثر از تمامی کلید های صفحه کلید استفاده نمایید . این نرم افزار با استفاده از تمرینها مختلف و بازیهای جالب به طور عملی توانایی شما را بالا خواهد برد ! گرفتن آزمون های حرفه ای از شما از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است
همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیکی که ارائه میکند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد. این نرم افزار میتواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین کاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند . از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به کم کردن اشتباهات تایپی کاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و کاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمرکز حواس کاربر در متنی که می نویسد و ارائه می نماید نام برد.



 

Download

شنبه 87/1/24 ساعت 10:54 صبح
نویسنده :  سیمرغ

هنگام اتصال به اینترنت در برنامه Internet Explorer با بعضی از کلید ها می توان کارهای جالبی انجام داد.برای مثال با رفتن به منوی نشانی ها لازم نیست حتما" بر روی آن کلیک کنید بلکه با زدن کلید F6  مکان نما به این قسمت می رود و می توانید نشانی خود را تایپ کنید. همچنین برای دیدن لیست سایت های اخیر کلید F4  را فشار دهید تا منوی نشانی ها به سمت پایین باز شود . همچنین برای مراجعه به یک سایت که به com ختم می شود نیازی به تایپ کردن  www  در اول و  com  آن در آخر نیست فقط اسم سایت را بدون com و www بزنید و کلید کنترل را بگیرید و Enter را در حالی که کنترل را نگه داشته اید فشار دهید تا به سایت مورد نظر وصل شوید.


چهارشنبه 87/1/7 ساعت 11:3 صبح
نویسنده :  سیمرغ

بسیاری از کسانی که ویندوز XP روی رایانه خود نصب کرده اند با این مشکل مواجه اند که ویندوز آن ها بدون فشردن کلید Power رایانه و به وسیله ویندوز به صورت خودکار خاموش نمی شود . البته این در حالی است که در ویندوز مشکل دیگری وجود ندارد.

برای این کار در  Control Panel  در قسمت Performance and Maintenance به بخش Tab Power Options بروید. سپس روی APM کلیک کنید.و AdvancedPower Management Support را فعال کنید.


چهارشنبه 87/1/7 ساعت 11:2 صبح
نویسنده :  سیمرغ

در بسیاری از قسمت های ویندوز برای اجرای یک برنامه یا انجام یک کار مشابه باید روی آیکون آن دوبار کلیک کرد تا اجرا شود به همین دلیل بعضی کاربران گاه به دلیل فاصله بیش از حد انتظار ویندوز در بین کلیک ها برای اجرای برنامه با مشکل مواجه و مجبور به چند بار کلیک می شوند. برای زیاد کردن فاصله بین دو کلیک مورد قبول ویندوز در Control Panel به بخش mouse بروید. در اولین قسمت یعنی Buttons و در بخش Double-Click Speed می توانید زمان بین 2 کلیک را کم (با بردن به طرف Fast) و یا زیاد ( با بردن به طرف Slow) کنید و با دوبار کلیک بر روی مکعب سمت راست سرعت آن را امتحان کنید config.blogfa.com


چهارشنبه 87/1/7 ساعت 11:0 صبح
نویسنده :  سیمرغ

گاهی اوقات وقتی که تعداد زیادی پنجره باز و برنامه در حال اجرا دارید،مجبور می شوید که کامپیوتر را خاموش کنید و پس از روشن کردن مجدد کامپیوتر اجرای برنامه های قبلی ممکن است کار پر درد سری باشد. در ویندوز این قابلیت وجود دارد که تمام برنامه های در حال اجرا و پنجره های باز ذخیره شوند و پس از روشن شدن کامپیوتر دوباره به همان حالت قبلی باز گردند. برای فعال کردن این کار در Control Panel رفته و Power Options را اجرا و به بخش Hibemate بروید و Hibemate Support Enable را علامت بزنید . البته بر روی درایو ویندوز باید حد اقل به اندازه حجم RAM فضای خالی داشته باشید. به این ترتیب در هنگام Shutdown یک گزینه به نام Hibemate هم اضافه می شود .


چهارشنبه 87/1/7 ساعت 11:0 صبح
<   <<   6   7      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188633 :کل بازدیدها
31 :بازدید امروز
32 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب