سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

Advanced Desktop Shield v2.3 - قفل نمودن سیستم و ایجاد امنیت شخصی

www.ParsiTools.ir

شاید شما نیز در دسته افرادی باشید که دارای یک کافی نت می باشید و یا در یک کتابخانه مسئول کامپیوترهای شبکه آن می باشید. احتمالا تا به حال با مشکلاتی که کاربران برای سیستم ها ایجاد می نمایند مواجه شده اید. به عنوان مثال ممکن است تغیراتی را در محیط دسکتاپ انجام دهند. تغییراتی در تنظیمات صفحه ایجاد نمایند و یا اقدام به تعویض عکس های پشت زمینه با عکس های مختلف نمایند. برای جلوگیری از این اقدامات می توان از نرم افزارهای امنیتی استفاده نمایید که اجازه ایجاد این تغییرات را از کاربران می گیرند. نرم افزارهای متعددی برای این کار ساخته شده اند که به کاربران این امکانات را میدهد تا اقدام به برقراری امنیت محیط دسکتاپ نمایند.

Advanced Desktop Shield نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید اقدام به برقراری امنیت دسکتاپ و قفل کردن محیط آن نمایید. این نرم افزار توسط شرکت SoftStack ساخته شده است. این نرم افزار امکاناتی نظیر قفل نمودن دسکتاپ ، جلوگیری از تغییرات عکس پشت زمینه ، محافظ صفحه نمایش و دیگر امکانت می باشد. به کمک این نرم افزار دیگر نگران ایجاد تغییرات بر روی کامپیوترهایی که مسئولیت نگهداری آن ها با شماست نباشید. همچنین در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از ایجاد تغییرات در تنظیمات صفحه نمایش جلوگیری نمایید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از دسترسی کاربران در به تغییر نام آیکن های موجود بر روی دسکتاپ می باشد ،همچنین کاربران اجازه پاک کردن آیکن ها را ندارند و نمی توانند تغییراتی را نیز از این حیث اعمال نمایند. همان طور که در بالا اشاره شد ، این نرم افزار محصولی از شرکت Softstack می باشد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 87/3/13 ساعت 10:42 صبح
نویسنده :  سیمرغ

CloneDVD Mobile 1.2.0.0 - تبدیل انواع فرمت های تصویری به یکدیگر

www.ParsiTools.ir

استفاده بیش از پیش سری جدید تلفن های همراه که قابلیت پخش فیلم و فرمتهای تصویری خاصی را دارند و همچنین استفاده ی روز افزون از دستگاه های Video Player همراه که به تازگی عرضه شده اند مانند PSP از شرکت SONY و iPod کمپانی Apple و iAudio X5 و یا Creative Labs ZEN Vision و بسیاری محصولات مشابه شرکت ها , نیاز تبدیل فرمتهای رایج به فرمتهای مورد استفاده ی این سخت افزارهای جدید را نمایان ساخته است . در این بین شرکت نرم افزاری SlySoft که با تولید نرم افزار های قدرتمند CloneCD و AnyDVD به شهرت بالایی دست یافته نیز از قافله عقب نمانده و با تولید نرم افزاری تحت عنوان CloneDVD Mobile بسیاری از نیازهای کاربران در این زمینه را پاسخگو شده است .

CloneDVD Mobile قادر به تبدیل فیلم های DVD با کیفیت شما به فرمتهای رایج مورد استفاده در این ویدیو پلیر های نام برده ی همراه در زمانی بسیار کوتاه است !

علاوه بر آن به آسانی برای شما فیلم های با کیفیت DVD تان را به فرمتهای رایج و کم حجم DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل می نماید .

بنابراین با استفاده از CloneDVD Mobile میتوانید با تبدیل فیلم ها و یا سریالهای تلویزیونی به این فرمتهای سخت افزار های پبیر قابل حمل , در راه و یا درون ماشین به تماشای فیلم های و کلیپ های مورد علاقه ی خود بنشینید .

سایر ویژگی های نرم افزار CloneDVD Mobile :
کیفیت بالای موتور تبدیل تصاویر نرم افزار .
پشتیبانی دی وی دی های فیلم multi-angle .
کاملا اختیاری بودن سایز نهایی فیلم ! شما با تعیین سایز نهایی که نرم افزار میزان کیفیت تبدیل را مشناسانید .
آسانی استفاده از نرم افزار
و ......
ادامه مطلب...

دوشنبه 87/3/13 ساعت 10:39 صبح
نویسنده :  سیمرغ
www.ParsiTools.ir
یکی از مخاطرات کاربران اینترنت و ادارات شرکت های بزرگی که با اینترنت در ارتباط هستند ، وجود نرم افزارهای جاسوسی می باشد. کاربرانی که اطلاعات مهم تجاری و شخصی را در سیستم های خود ذخیره می کنند و مراکز بزرگی که اطلاعات تمام کاربران و اطلاعات تجاری آن ها بر روی سیستم ها قرار می گیرد همگی در دسته قربانیان نرم افزارهای جاسوسی و مخرب می باشند که در صورت آسیب پذیری نتحمل خسارات زیادی خواهند شد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به منظور شناسایی برنامه های جاسوسی طراحی شده است.

 

Spyware Nuker نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا در سیستم های کامپیوتری خود به دنبال نرم افزارهای جاسوسی ای باشند که به صورت مخفیانه نصب شده اند. این برنامه با ابزار نظارت بر فایل ها و همچنین مراقبت دائمی از فایل های سیستمی مانع از اجرای برنامه های جاسوسی می شود. همچنین این نرم افزار در صورت کشف فایل های جاسوسی قادر به نابودی و پاکسازی آن ها از سیستم نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت TrekBlue می باشد.

ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:26 صبح
نویسنده :  سیمرغ

برقراری تماس اضطراری با باطری خالی گوشیهای سونی اریکسون !

www.ParsiTools.ir

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ باطری تلفن همراهتون به اتمام رسیده و دسترسی به پریز برق برای شارژ تلفن همراه خود ندارید اما کاری پیش اومده و قصد دارید تا یک تماس کوتاه با تلفن همراهتون بگیرید .

در این مواقع چه می کنید ؟

به دنبال تلفن های همگانی می روید ؟ یا ازکسی درخواست می کنید تا با تلفن همراه وی اقدام به برقراری تماس کوتاه خود کنید ؟

اگر از گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنید ، ما پیشنهاد بهتری داریم …

با استفاده از ترفند مخفی ای که در تلفن های همراه سونی اریکسون موجود است ، قادرید تا هنگامی که حتی شارژ باطری تلفن همراه خود به اتمام رسیده باشد و حتی تلفن همراه شما روشن نیز نمی شود اقدام به روشن کردن تلفن همراه خود کنید و به اندازه یک یا دو تماس کوچک و اضطراری با آن برقرار کنید .

این ترفند در مواقع خطر و یا حادثه که احتیاج به اورژانس و یا پلیس داشته باشید و تلفن همراه شما نیز شارژ نداشته باشد بسیار حیاتی و کاربردی خواهد بود

ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:23 صبح
نویسنده :  سیمرغ

Ashampoo UnInstaller 3.05 - حذف نرم افزارهای نصب شده

www.ParsiTools.ir

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.
آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند.
پس از مدت زمان نسبتا طولانی استفاده از ویندوز حتما شاهد پایین آمدن سرعت سیستم خود بوده اید، این کاهش سرعت به دلیل سنگین شدن ویندوز می باشد که بعضی از کاربران به اشتباه فکر می کنند که  سرعت قطعات کامپیوتر پایین آمده و به فکر ارتقاع سخت افزار خود می افتند!
یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز باقی ماندن بقایای برنامه هایی است که به طور صحیح پاک نشده اند. بعضی از برنامه نویسان نیز متاسفانه به دلیل تنبلی یا ... طوری برنامه ها را می سازند که در هنگام پاک شدن در قسمت Add/remove Programs ویندوز، فقط اجزای اصلی آنها پاک شده و خیلی از قسمت های آن در ریجستری و سطح دیسک باقی می ماند.این قسمت ها به مرور زمان و با نصب و پاک کردن تعداد زیادی برنامه روی هم جمع شده و باعث سنگینی و کاهش سرعت  ویندوز می شوند.
Ashampoo UnInstaller 3.05 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی نرم افزارها به طور کامل از سیستم می باشد. همان طور که در نام این برنامه مشخص شده است این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند.
همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo UnInstaller 3.05:
- دارای ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
- پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
- اسکن کامل ریجستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم ریجستری و File ها
- پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
- قابلیت پاک کردن Screen saver ها
- توانایی جستجو و پاک کردن فایل های اضافی و غیر ضروری از سطح دیسک
- توانایی جستجو و پاک کردن Folder های خالی از سطح دیسک
- به روز رسانی خودکار نرم افزار
- دارای ظاهری جذاب و جدید
- لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
- 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
- نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
- دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
- سازگار با ویندوز ویستا
و ...
ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:21 صبح
نویسنده :  سیمرغ

BSplayer 2.28 Build 962 Free - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

www.ParsiTools.ir

BSplayer 2.28 Build 962 Free  نرم افزاری هست برای اجرای انواع فایلهای چند رسانه ای. با استفاده از این نرم افزار میتونید با امکانات بسیار زیاد و با کیفیتی متفاوت فایلهای صوتی و تصویری رو اجرا کنید.
نرم افزار BSplayer 2.28 Build 962 Free میتونه فایلهای avi / mpg / asf / wmv / wav / mp3 و... رو بخوبی اجرا کنه. محیط نرم افزار هم بسیار زیبا طراحی شده که استفاده از نرم افزار رو دلچسب کرده. BSPlayer همچنین از قابلیت ساخت Playlist هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید با استفاده از این نرم افزار از تعداد زیادی EQ استفاده کنید که صدای مناسب با مکان شما رو پدید می آورد...

ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:20 صبح
نویسنده :  سیمرغ

Power CD DVD Recovery 2.11 - بازیابی اطلاعات دیسک های خراب

www.ParsiTools.ir

در بسیاری از جاهایی که سیستم های کامپیوتری موجود می باشند در اطراف آن ها می توان انواع دیسک ها همانند CD ها و DVD ها را مشاهده نمود که کاربران از آن ها برای نگهداری اطلاعات مختلف استفاده می کنند. در میان این دیسک ها همیشه تعدادی دیسک یافت می شوند که در سیستم نمی توان به اطلاعات آن ها دسترسی داشت که این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی چون خدشه دار شدن سطح دیسک مربوط باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است اطلاعات موجود بر روی دیسک از اهمیت زیادی برخوردار باشد و کاربر به آن ها نیاز پیدا نماید. برای بازیابی اطلاعات این گونه دیسک ها دیگر همانند هارد دیسک نمی توان از نرم افزارهای Recovery هارد استفاده نمود ، بلکه می بایست از ابزارهای بازیابی اطلاعات دیسک ها استفاده کرد. این ابزارها قادرند تا اطلاعات سالم مانده موجود در دیسک را برای کاربران بازیابی کنند تا این اطلاعات را بر روی حافظه های دیگر ذخیره سازی کنند.

Power CD DVD Recovery نام برنامه ایست که به کمک آن کاربران قادر به رفع نیاز های خود در هنگام بروز مشکلات یاد شده می باشند. به وسیله ابزارهای این نرم افزار می توان اطلاعات از دست رفته بر روی CD و DVD را تا حد زیادی بازگردانی نمود و تنها اطلاعاتی را نمی توان بازیابی کرد که تا حد زیادی از آن ها از بین رفته است. بدین شکل دیگر کاربران مجبور نیستند تا به علت خرابی قسمتی از دیسک کلیه اطلاعات آن دیسک را نیز از دست رفته بدانند. این نرم افزار قابلیت بازیابی اطلاعات از فرمت های مختلف چون ISO9600 و FAT32 را نیز دارا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت MT Solution می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- پشتیبانی از فرمت های ISO9600 , Joliet , UDF , FAT32
- جستجو و بازیابی فایل های پاک شده از دیسک هاس RW
- پشتیبانی از CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW and DVD-RAM
- استفاده آسان از برنامه به کمک ظاهر گرافیکی
- پشتیبانی از multi-session media
- قابلیت پیش نمایش از فایل های عکس و موزیک
- توانایی ادامه دادن عملیات بازگردانی از روی آخرین جستجو
 و ... .

ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:19 صبح
نویسنده :  سیمرغ

آموزش ساخت عینک 3 بعدی

www.ParsiTools.ir

آموزش ساخت عینک برای دیدن عکس های سه بعدی
شما می دانید که عکس های 3 بعدی چگونه عکس هایی هستند. این نوع عکس ها را با دو فیلتر فیلم برداری می کنند یعنی اول با فیلتر قرمز و دوم با فیلتر آبی و سپس بر هم منطبق می کنند . شما برای دیدن این نوع عکس ها نیاز به عینک مخصوص دارید.
ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:18 صبح
نویسنده :  سیمرغ

True BoxShot 1.7 - نرم افزار ساخت باکس شات

www.ParsiTools.ir

برنامه True Boxshot این امکان را می دهد تا بتوانیم باکس شات های زیبا برای نرم افزار ها بسازیم.حتما کسانی که برنامه نویس هستند همیشه دوست دارند زیباترین باکس شات را برای نرم افزار خود بسازند.

این برنامه امکانات زیادی دارد از جمله:
- ساختن انواع Boxshot به صورت سه بعدی و دو بعدی
- افکت گذاری رو باکس شات های طراحی شده
- کم/زیاد کردن میزان نور و شفاقیت
- قابلیت زوم کردن
- ساختن انواع و اقسام Boxshot از قبیل: ساختن عکس از نرم افزار ها-ساختن کارت مانند کارت عضویت کتابخانه- DVD Cover-CD Cover به همراه - ده ها مدل افکت گذاری
- و ...
ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:17 صبح
نویسنده :  سیمرغ

آموزش ساخت برنامه های جاوا برای گوشی های موب

www.ParsiTools.ir

آپدیت شد
مژده به علاقه مندان ساخت برنامه های جاوا برای گوشی های موبایل.
کاملترین آموزش J2ME که زبان برنامه نویسی برنامه های طراحی شده برای گوشی های موبایل در فرمت جاوا می باشد قرار داده شد . این آموزش به صورت فارسی و تصویری بوده و از یکی از وبلاگهای فعال در این زمینه دریافت، جمع آموری و آماده سازی شده و در اختیار کاربران عزیز این سایت قرار می گیرد. این برنامه مجموعه 11 فایل آموزشی به صورت PDF بوده که در بعضی موارد مثالها نیز در فایل جداگانه قرار گرفته و قابل استفاده می باشد. این آموزش در حدود 70 صفحه تهیه شده است. محیط برنامه نویسی در این آموزشها با استفاده از برنامه NetBeans می باشد که خود این برنامه نیاز به برنامه دیگری به نام  JDK دارد که در پک دانلود نرم افزتر قرار دارد .
ادامه مطلب...

یکشنبه 87/3/5 ساعت 10:16 صبح
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188470 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
15 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب