سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ
www.ParsiTools.ir
cFos Speed نام نرم افزار قدرتمندی است که شما توسط آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزار فوق العاده جالب سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد.
این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار Traffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- بالا بردن سرعت شما تا بیش از 200%
- بهبود نوسانات دریافت فایل و ثبات سرعت
- ارسال سیگنالهای ارتباطی به ISP و دریافت اطلاعات در مورد سرعت واقعی Connect

Download

دوشنبه 87/2/2 ساعت 9:17 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188803 :کل بازدیدها
34 :بازدید امروز
5 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب