سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

دانلود


پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:36 عصر
نویسنده :  سیمرغ

فرم اطلاعات فنی تلفن همراه مدل N90


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:34 عصر
نویسنده :  سیمرغ

فرم اطلاعات فنی تلفن همراه نوکیا مدل 7380


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:33 عصر
نویسنده :  سیمرغ
را Fusion نرم افزاریست که حرفه ای ها از آن برای ساخت وبسایت استفاده میکنند؟!
جواب آن بسیار ساده است: زیرا امکاناتی که در اختیارتان قرار میدهد، بسیار آسان هستند و تمام کارهایی که انجام میدهید به شکل گرافیکی برای شما نمایش داده میشود، متن ها و عکسها را به راحتی با کلیک موس میتوانید جابجا کنید و...
با داشتن چنین نرم افزاری شما نیاز به هیچ نوع یادگیری در مورد زبان برنامه نویسی HTML یا کدهای وب نخواهید داشت.

بسیار سریع و در عرض چند دقیقه میتوانید وبسایت خود را به شکل و شمایل مورد نظر خودتان درست و روی اینترنت ارسال کنید. همچنین این نرم افزار بخشی را برای نوشتن کدهای اضافه یا راحت تر بگم برای حرفه ای ها و آشنایان به زبانهای برنامه نویسی فراهم کرده تا بتوانید در آن قسمت به صورت کد نویسی سایت خود را بسازید.
خلاصه کلام اینکه نرم افزاری شبیه به FrontPage آفیس که یک سری امکانات بیشتر و یک سری امکانات کمتر دارد.

دانلود
پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:30 عصر
نویسنده :  سیمرغ

همیشه میان افرادی که قصد ساخت وبلاگ روی وبسایتشون را دارند یک مسئله بسیار آنها را سردگم می کند و آزار می دهد، اینکه برنامه نویسی سایت چی میشه یا از چه مدیریت وبلاگی استفاده کنند؟! خوب این فکر اونها را به سمت مشورت میکشونه تا بتونن نتیجه مطولبی را بدست بیارن.

اما اگه از ما که فکر کنم تمام این مدیریت های را تست کردیم بپرسید، جوابی برای شما داریم که واقعاً 1 میلیون نفری که ازش استفاده می کنند بی دلیل استفاده نمی کنند.

قبل از هر چیز مطلبی را به وبمسترها یا افرادی که قصد دارند سایت بزنند میخوام بگم و اون مطلب این هست که در برنامه نویسی خود از تگ های استاندارد و جهانی استفاده کنید، از Table استفاده نکنید و بروید به سمت Div و P (تگ).
بگذریم، این صحبتها را کردم تا بگم که از نظر تگ نویسی، مدیریت محتوای وبلاگ WordPress یکی از بهترین و بی نظیرترینها هست که واقعاً امتحان خودش را پس داده و همونطور که گفتم حدود 1 میلیون نفر از این سیستم برای مدیریت وبلاگشون استفاده می کنند. از دیگر مزیت های این مدیریت محتوا میتوان به سبکی، باز متن، آسان در استفاده، پر قدرت، ابزار بسیار و... اشاره کرد.

البته چون این مدیریت محتوا بدرد افرادی می خوره که میخوان وبلاگ بزنن و طرف حسابشون این دسته از افراد هستند، لازم به توضیحات بیشتر نیست، اما چنانچه نیاز به توضیحات بیشتر داشتید کافی است به سایت سازنده سر بزنید و از تمام نقطه نظرها و ریزنکات آن مطلع شوید.

با تشکر از honeyman به خاطر اطلاعات دقیقشون و اطلاع ما از کارایی این مدیریت محتوا یا Weblog Publishing.


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:30 عصر
نویسنده :  سیمرغ
Website Builder محصولی از شرکت BlueVoda یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای، با حجم بسیار کم می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید صفحات وب و سایت خود را به آسانی به صورت کاملاً حرفه ای بسازید. شما هیچ نیازی به دانستن علم و زبان برنامه نویسی HTML نخواهید داشت و همه چیز به صورت گرافیکی صورت می گیرد. با این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات خود را بسیار جذاب و زیبا درست کنید. آنها را کپی بگیرید و صفحات دیگر خود را بسازید.

همچنین این نرم افزار دارای صدها لوگو برای وبسایت، و همچنین تعداد بسیار زیادی پس زمینه برای وبسایت شما دارد که میتوانید از آنها در صفحات خود استفاده کنید.
این نرم افزار همچنین به شما به راحتی آموزش گام به گام درست کردن صفحات وب خود را به صورت ویدیوئی آموزش میدهد که این کار باعث تندی و پیشرفت شما در ساخت صفحات وبسایت می شود، محیط کاربر پسندی را نیز در اختیار شما میگذارد که تمام ابزار در این محیط قابل دسترسی می باشند و هر کسی می تواند به راحتی استفاده کنید. کار این نرم افزار شبیه به Frontpage هست با این فرق اساسی که حجم آن 4 مگابایت می باشد.

در اینجا بعضی از ویژگیهای کلیدی این نرم افزار را نام میبریم:
- نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی HTML نخواهید داشت (بسیار آسان و همه چیز کشیدن و رها کردنی است)
- قالب های از پیش ساخته شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت (ساختن بی نهایت صفحات وب)
- "یک کلیک برای ارسال" به اینترنت متصل می شود و در چند ثانیه فایلهای شما را روی هاست شما ارسال می کند
- ساخت بی نهایت وبسایت برای شما


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:28 عصر
نویسنده :  سیمرغ

آنچه در این پست میبیند نرم افزاری برای استخوان سگ نیست، به ظاهر آیکون آن توجهی نداشته باشید با توجه به اینکه آیکونی بسیار زیبا دارد، داخل این نرم افزار قدرتی نهفته است که آن دسته از افرادی که از آن استفاده کرده اند میفهمند چیست. برای من و امثال من نیازی به استفاده از این نرم افزار نیست، به خاطر اینکه به محض خواندن اطلاعات این نرم افزار به قدرت آن پی خواهیم برد. اما آن دسته از افرادی که تا به حال از نرم افزارهای دیگر برای کاری که این نرم افزار نیز انجام می دهد استفاده می کنند باید صریحاً گفت تماماً را به دور بیندازید و از این قدرت ناشناخته استفاده کنید. ناشناخته نه به منظور معروف نبودن، بلکه به معنی درک نکردن این نرم افزار است...

XAMPP نرم افزاری بسیار آسان برای نصب Apache روی کامپیوترهایی با سیستم عاملهای مانند لینوکس، ویندوز، سولاری و مکینتاش می باشد که در این بسته شما میتوانید از امکانات وب سرور Apache، بانک اطلاعات MySQL و PHP و Perl و یک سرور FTP و همچنین از مدیریت بانک اطلاعاتی phpMyAdmin برخوردار شوید. بسته ای که قدرت Apache را عرضه می کند تا بتوانید چندین وبسایت داخلی روی کامپیوتر گسترش دهید.

منتظر نمانید، آن دسته از افرادی که میخواهند برنامه نویسی PHP, Perl و کار با MySQL و phpMyadmin را یاد بگیرند باید چنین نرم افزارهایی را روی کامپیوتر خود نصب کنند، چه برنامه ای بهتر از XAMPP... دریافت کنید و نصب کنید تا بتوانید وبسایتی با تمام تشکیلاتش روی سیستم خانگی خود داشته باشید.

اطلاعاتی در مورد این نرم افزار:
سازندگان: Kai Oswald Seidler و Kay Vogelgesang
پشتیبان و توسعه دهنده: SourceForge.net
سیستم عامل: تمام نسخه های 32بیتی ویندوز، لینوکس، مکینتاش، سولاری
لیسانس: GPL - GNU General Public License


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:27 عصر
نویسنده :  سیمرغ

بی گمان همه آنهایی که در کار وب و طراحی سایت هستند نام این نرم افزار مشهور را شنیده اند. این نرم افزار ابزاری است برای طراحی کارا و توسعه یافته سایتهای وب . با این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم برای کار بر روی سایتهای وب ، آنهم از آغاز تا انجام فراهم بوده و طراح قادر است هرنوع سایتی که مد نظر دارد ، چه ساده و چه پیشرفته را طراحی نماید.


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:25 عصر
نویسنده :  سیمرغ

پس زمینه رایانه تان را در زمانهای دلخواه عوض کنید.

خب این هم یک نرم افزار برای اینکه شما بتوانید در فواصل زمانی دلخواه پس زمینه رایانه تان را عوض نمایید. حتی در زمانیکه دسک تاپ میکروسافت تان فعال است ، می توانید فایلهای JPG را انتخاب نمایید.در حال حاضر این نرم افزار دارای Reversi, Directory Replicator and Wallpaper Changer می باشد.


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:24 عصر
نویسنده :  سیمرغ

پس زمینه رایانه تان را در زمانهای دلخواه عوض کنید.

خب این هم یک نرم افزار برای اینکه شما بتوانید در فواصل زمانی دلخواه پس زمینه رایانه تان را عوض نمایید. حتی در زمانیکه دسک تاپ میکروسافت تان فعال است ، می توانید فایلهای JPG را انتخاب نمایید.در حال حاضر این نرم افزار دارای Reversi, Directory Replicator and Wallpaper Changer می باشد.


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:24 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188506 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب