سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

این هم بازی مسابقات ماشین سواری Need for Speed که طرفداران زیادی دارد. به دلیل حجم بالای نسخه ویندوزی این برنامه نمی توان آن را در بخش دانلود قرار داد. ولی می توانید از نسخه موبایل این بازی استفاده کنید. این نسخه از بازی فرمت جاوا دارد و از سری نسخه های سبک است و برای همین بر روی اکثر گوشی هایی که از امکان جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. این نسخه را بیشتر مخصوص گوشی های نوکیا قرار داده ایم و نسخه مخصوص گوشی های سونی اریکسون قرار داده می شود. این نسخه بر روی نوکیا 6600 تست شده است.

 

 دانلود


سه شنبه 86/11/23 ساعت 11:17 عصر
نویسنده :  سیمرغ

این برنامه یک دیکشنری انگلیسی به فارسی برای موبایل با فرمت جاوا می باشد. این دیکشنری حاوی معنی بیش از 50.000 لغت به علاوه تعاریف و معانی مختلف برای هر واژه می باشد. امکان مشاهده سریع کلمات موجود در هنگام وارد کردن لغت وجود دارد تا اگر کلمه ای در دیکشنری نبود یا آن را اشتباه وارد کرده بودید در هنگام تایپ مشخص شود. نمایش معانی به صورت فارسی در این برنامه مستقل از گوشی است و لازم نیست که گوشی مورد نظر حتما از زبان فارسی پشتیبانی کند. این برنامه از تمام گوشی های جاوا با ابعاد صفحه متفاوت پشتیبانی می کند و مختص یک رزولیشن خاص نیست. در نسخه 2 رابط گرافیکی برنامه دوباره باز نویسی شده است. همچنین امکان استفاده از کیبرد برای تایپ کلمات به صورت سریعتر در گوشی هایی که دارای صفحه لمسی می باشند فراهم شده است. بعضی از مشکلات نسخه 1 نیز برطرف شده است.

حجم فایل :1.36 MB

دانلود
سه شنبه 86/11/23 ساعت 11:14 عصر
نویسنده :  سیمرغ
این برنامه متن کامل کتاب شریف کلیات مفاتیح الجنان تالیف مرحوم شیخ عباس قمی برای استفاده در گوشی های موبایل می باشد. فرمت طراحی شده این برنامه به صورت جاوا بوده و فایل دریافتی شما پسوند JAR دارد و برای همین در بیشتر گوشی ها قابل استفاده می باشد. این برنامه شامل ادعیه، اعمال، زیارات و ملحقات کتاب مفاتیح الجنان می باشد. این نرم افزار با حمایت مالی نیروی مقاومت بسیج و جمعی از خیرین در در پائیز سال 1386 تهیه گردیده و به صورت رایگان قابل توزیع است. محیط طراحی برنامه دارای کیفیت خوب و بالا و فونتهای استفاده شده و نمایش آنها به صورت بسیار واضح و خوانا می باشد. نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود برنامه به آدرس info@mobinmobile.com‌ ارسال کنید.
حجم فایل : 817 KB

دانلود
سه شنبه 86/11/23 ساعت 11:12 عصر
نویسنده :  سیمرغ

این هم نقشه تهران در سال 86 می باشد. فرمت برنامه Jar است و بر روی بیشتر گوشی های جدید نصب می شود. جزئیات این نقشه خیلی بیشتر از نقشه قبلی است و امکان بزرگ نمایی تا حد بسیار زیادی وجود دارد. سرعت مرور نقشه قابل تنظیم است. علاوه بر نقشه اطلاعات اماکن و معابر، هتلها، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، آژانسهای مسافرتی و مناطق شهرداری در این نرم افزار قابل دسترسی است. با استفاده از کلیدهای جهت نما می توانید نقشه را مرور کنید. با کلید 5 بزگ نمایی و با کلید C کوچک نمایی را انجام دهید. برای تغییر سرعت مرور نقشه از کلید # استفاده کنید.

حجم فایل :3.91 MB

دانلود


سه شنبه 86/11/23 ساعت 11:9 عصر
نویسنده :  سیمرغ

رجیستری نقش قلب و روح هر نوع سیستم عامل ویندوز را بازی می‌کند. در رجیستری اطلاعاتی نگه‌داری می‌شوند که بر نحوه‌ی سر و شکل ویندوز و رفتار و سکنات او نظارت می‌نمایند. بسیاری از برنامه‌ها برای ثبت داده‌های پیکربندی خود و سایر اطلاعات مهم از رجیستری استفاده می‌کنند. هر وقت، نرم‌افزاری نصب می‌کنید، یک مدخل جدید به رجیستری اضافه می‌شود. این مدخل‌ها به محض عزل آن نرم‌افزار قاعدتا باید از بین بروند. اما متاسفانه همیشه این اتفاق نمی‌افتد. این‌جاست که پاک کردن و خانه تکانی رجیستری از بابت این مدخل‌های بلا استفاده و بی صاحب، ضرورت پیدا می‌کند.

این نرم‌افزار دقیقا برای این ماموریت تربیت شده است. هر قدر رجیستری ویندوز از آشفتگی به دور باشد و نظم بهتری به خود بگیرد، سیستم‌عامل ویندوز نیز بهتر می‌تواند در خدمت شما قرار بگیرد.

 

دانلود

 


سه شنبه 86/11/23 ساعت 10:56 عصر
نویسنده :  سیمرغ

در این روایت خاص می‌توانید با گرفتن دو کلید Ctrl+A بر روی مناظری که مشاهده می‌کنید به پرواز درآیید و از داخل کابین یک هواپیمای فانتوم زمین را چرخ بزنید! اما جدیدترین روایت این نرم‌افزار قابلیت دیدن تصاویر ماهواره‌ای از آسمان و فضای لایتناهی را نیز به امکانات سابق خود اضافه کرده است تا یک افلاک‌نمای واقعی در کامپیوترتان داشته باشید و به شکار سیارات ناشناخته بروید. به کمک این نرم‌افزار زمین و آسمان در ید قدرت‌تان قرار خواهد گرفت تا نقطه به نقطه‌ی آن را زیر ذره‌بین‌تان بگذارید؛ ضمن آن‌که یک پرواز واقعی بر فراز خیابان‌ها و کوچه‌های شهرتان نیز به امکانات سابق آن اضافه شده است.

دانلود


سه شنبه 86/11/23 ساعت 10:55 عصر
نویسنده :  سیمرغ

حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد داشته باشید در زمان خاصی ، و به صورت اتوماتیک ازتباط خود را از اینترنت قطع کنید. به عنوان مثال بخواهید پس از دانلود نرم افزاری و پس از انجام عمل دریافت ویندوز به صورت اتوماتیک ارتباط شما را از اینترنت قطع کند. با استفاده از این ترفند میتوانید انجام کلیه این عمل ها را میسر سازید.

برای انجام این کار ابتدا برنامه Notepad را باز کنید.
سپس متن زیر را در آن تایپ نمایید :
 

rundll32 iedkcs32.dll,CloseRASConnections
در تایپ آن به فواصل میان کلمات و علائم دقت کنی و یا بهتر است که آن را مسقیما کپی نمایید.
سپس از منوی فایل گزینه Save را انتخاب کرده و در یک مسیر دلخواه ( و مشخص ) آن را با نامی دلخواه و فقط با پسوند bat. ذخیره کنید.
برای مثال autodisconnect.bat و سپس از برنامه Notepad خارج شوید.
بعد از این کار برنامه Scheduled Tasks را به یکی از طرق زیر باز کنید :
1) از منوی Start ابزار Run را اجرا کرده و در آن تایپ کنید control schedtasks و سپس Enter را بزنید.
2) مسیر زیر را برای رسیدن به برنامه و اجرای آن طی کنید : Start --> All Programs --> Accessories --> System Tools --> Scheduled Tasks
در پایان فایل autodisconnect.bat را در آن وارد کرده و از نظر زمانی آن را تنظیم کنید

سه شنبه 86/11/23 ساعت 10:52 عصر
نویسنده :  سیمرغ

این روز ها بحث فشرده شدن فایلها و کم کردن حجم معمولی فایلها برای آرشیو کردن بر روی سی دی یا انتشار پر سرعت بر روی اینترنت بحث داغی شده است به گئنه ای که هر روز شاهد ظهور و موفقیت برنامه های فشرده کننده هستیم . برنامه های معمولی مانند : WinRAR برنامه های کاربردی و خوبی هستند که اکثر کاربران ویندوز به این گونه برناه ها روی می آورند اما باید به یاد داشت که این گونه برنامه ها قدرتی بالا در فشرده شدن و پشتیبانی و قدرت ساخت فرمتهای معروف فشرده کننده را ندارند از این رو برنامه های حرفه ای مانند PowerArchiver 2007 10.22.02 Final میتواند در این ضمیه کمک خوبی به ما بکند . این برنامه که یکی از قدرتمند ترین برنامه های فشرده کننده میباشد میتواند با پشتیبانی خود از بسیاری از فرمتهای فشرده کننده و قدرت ساخت و ویرایش و باز کردن آنها و با سرعت بالا کمک چشم گیری را به شما انجام دهد .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2007 10.22.02 Final:
- پشتیبانی از فرمتهای روز بازار فشرده کننده ها مانند : ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 and BH
- قدرت خواندن فرمتهای مختلف مانند : RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ and BZIP2
- Built-in پشتیبانی برای XXE and UUE
- پشتیبانی از فایلهای اینترنتی TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF and JPG
- پشتیبانی از قدرت دراگ و دراپ Drag and Drop
- قدرت ساخت فایلهای ZIP, RAR, ARJ, LHA and BH
- توانایی ویرایش فایلهای فشرده در نرم افزار
- آپلود File های فشرده به طور مستقیم به FTP یا SFTP
- پشتیبانی از Format فایلهای Zip تا حجم نامحدود
- قدرت Auto Update : بروزرسانی خودکار برنامه
- پوسته های متفاوت و جذاب
- قابلیت تعمیر File های صدمه دیده Zip
- تبدیل فرمتهای فایلهای فشرده به یکدیگر
- امکان نصب پلاگین برای بالابردن کارایی های برنامه

لینک دانلود با حجم 4.5 مگابایت 


یکشنبه 86/11/21 ساعت 1:20 عصر
نویسنده :  سیمرغ

نرم افزار Maple برای حل مسائل ریاضی است که اولین بار در سال ????برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterllo طراحی شد. در سال ????، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در انجام محاسبات ریاضی و مهندسی می باشد.
Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول، عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و ... استفاده می شود.
وقتی Maple بار می شود (اجرا می گردد) فقط هسته که پایه و اساس سیستم Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ?? درصد کل سیستم Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آنها می‌توان به نرم افزارهایی زیر اشاره کرد:

- Maple
- Mathematica
- GNU Octave

- Matlab
- Scilab
- زبان برنامه‌نویسی IDL
- زبان برنامه‌نویسی R

اما در این میان نرم‌افزار Maple یا سامانه رایانه‌ای جبری Maple یکی از نرم‌افزارهای مشهور ریاضی است. نام آن به معنی درخت افرا (درختی شبیه چنار) است که عکس برگ آن بر پرچم کانادا وجود دارد. دلیل این نام‌گذاری نوشته ‌شدن این نرم‌افزار در دانشگاه‌های کانادا خصوصاً دانشگاه واترلو ‌است. Maple نرم‌افزاری بسیار قوی در زمینه ریاضی است که کار عملی ??? دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.
از خصوصیات نرم افزار Maple طراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است. و اما الگوریتم، مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ هاست که به صورت دقیق و بدون ابهام بیان شده‌اند و اگر به ترتیب خاصی اجرا شوند، مسئله حل می‌شود. به عبارت دیگر، الگوریتم روشی گام به گام است که برای حل مسئله به کار می‌رود. این خصوصیت در نرم افزار Maple ?? گنجانده شده است.

از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. جدیدترین نگارش این نرم‌افزار نگارش ?? آن است که در تمام زمینه‌های ریاضی از جمله:

- جبر خطی
- ریاضیات گسسته
- حسابان
- محاسبات علمی
- فیزیک محاسباتی
- جبر خطی عددی
- دینامیک محاسباتی سیالات
- مشتق‌گیری عددی
- انتگرال‌گیری عددی
- رسم نمودار های اعم از متحرک و ثابت
- و ...
حتی ریاضیات مقدماتی برای دانش‌آموزان دبیرستانی می‌تواند مفید واقع شود
.

لینک های دانلود

 
   http://rapidshare.de/files/4700332/Maple_10.part1.rar.html
 
http://rapidshare.de/files/4700716/Maple_10.part2.rar.html

   http://rapidshare.de/files/4701001/Maple_10.part3.rar.html  

 دانلود کرک برنامه
یکشنبه 86/11/21 ساعت 1:19 عصر
نویسنده :  سیمرغ
بزرگ کردن تصاویر با حداقل افت کیفیت توسط PhotoZoom Pro 2.3.0 [ نرم افزار کامپیوتر ]

اگر بخواهیم از یک مشکل آزار دهنده کوچک در دنیای گرافیک کامپیوتر صحبتی به میان آوریم که بی شک اکثر افراد آن را تجربه نموده اند مشکل تصاویر با کیفیت پایین می باشد که هر یک از ما به نوعی با این مشکل برخورد نموده ایم بعنوان مثال بیشتر افراد دارای گوشی های تلفن همراه بوده که اکثرا تصاویر گرفته شده با این دوربین ها از کیفیت لازم برای چاپ بی بهره بوده و یا گرافیست ها که همیشه به نوعی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند که ناشی از تصاویر با کیفیت پایین جهت چاپ بوده که یا توسط مشتریان ارئه می شود یا با جستجو در سطح وب اینگونه تصاویر را بدست می آورند.
نرم افزار PhotoZoom Pro 2.3.0 یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و...، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد 2 و یا 3 برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoZoom Pro 2.3.0:
- بزرگ نمایی چندین تصویر فقط با یک Click
- قابلیت اجرای مستقل و نیز استفاده به عنوان پلاگین همراه نرم افزار فتوشاپ
- پشتیبانی از تکنولوژی جدید S-Spline XL جهت بزرگنمایی تصاویر با وضوح و کیفیت بهتر نسبت به گذشته
- ارتقاء سرعت بزرگ نمایی با بهینه سازی مصرف حافظه
- پشتیبانی گسترده از کلیه فرمت های تصاویری
- پشتیبانی از تمام فرمت ها تصویری از قبیل 48 و 64 بیت
- افزایش اندازه ی عکس در حد بسیار زیاد
- ارتقاء کیفیت تصاویر در محیطی با کاربری ساده و آسان
- ابزار fine-tuning جهت کنترل نتیجه نهایی بزرگ نمایی
- چند زبانه بودن (محیط تمام فارسی در هنگام نصب و اجرا)
- محیط بسیار ساده حتی قابل استفاده برای مبتدیان
- قابل نصب بر روی ویندوز های Vista, XP, 2000, 2003, 95, 98, ME, NT4
- و ..
.   

  لینک دانلود با حجم 4.5 مگابایت


یکشنبه 86/11/21 ساعت 1:18 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188505 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب