سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]

سیـــــــــــــــــــــــمرغ
نویسنده :  سیمرغ

فونت جدید نستعلیق با نام Iran Nastaliq

این فونت به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و …) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.
دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.
وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.


دانلود

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:23 عصر
نویسنده :  سیمرغ
یکی دیگر از نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در جهان برای بازیابی فایل های حذف شده

 

نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در جهان برای بازیابی فایل های حذف شده حتی از هارد دیسک فرمت شده با قابلیت های ویژه مانند سرچ کردن بر روی هارد دیسک فرمت شده و نیز بازیابی اطلاعات خود هاردحتما برای شما پیش آمده است که بطور اتفاقی و ناخواسته و بدلایل مختلف اطلاعات و یا اسناد و عکس های با ارزش خودرا در کامپیوتر از دست داده اید . اما گاهی اوقات پیش می آید که شما درایور دیسک خودرا فرمت کرده اید و بعد نیاز به بازیابی و برگشت اطلاعات از دست رفته پیدا می کنید . در چنین مواقعی فقط این نرم افزار قدرتمند و حرفه ای وجود دارد که میتواند در این مورد بخوبی و براحتی بشما کمک کند . اگر پارتیشن ها ، boot record گم شده و یا صدمه دیده اند و یا اطلاعات کامپیوتر شما به واسطه یک حمله ویروسی یا اختلال سخت افزی گم شده اند ، یا اگر اشتباها دستور Fdisk به کار برده شده و یا به هر دلیلی فایلی از کامپیوتر شما گم شده ( و یا پاک شده ) نگران نباشید . GetDataBack میتونه کمک بزرگی برای شما باشه زمانی که ویندوز درایو مورد نظر شما رو شناسایی نمیکنه! تکنولوژی پیشرفته این نرم افزار در بازگرداندن اطلاعات ( فایل ها و پوشه ها ) به شما کمک میکنه و امکان نداره در مورد خاصی نتونه کمکی کند . این نرم افزار مخصوص read-only هست به این معنی که فقط سعی در خواندن اطلاعات میکنه و هیچ وقت چیزی بر روی هارد شما باز نویسی نمیکنه به همین دلیل انتخاب خوب و ایمنی هست برای آنهایی که به این نرم افزار و کارکردش احتیاج دارن! کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان هست … نرم افزار در مراحل مختلف کار بدون توجه به سطح دانش کاربر خودش توضیحات و راهنمایی های لازم رو انجام میده و درصد اشتباه از جانب کاربر رو را کاهش میدهد .

استفاده عاقلانه از این نرم افزار

برای بازیابی اطلاعات از روی یک هارد دیسک صدمه دیده نباید این نرم افزار رو روی همون کامپیوتر نصب کنید بلکه باید این نرم افزار، روی یک کامپیوتر سالم نصب بشه وبعد از اتصال هارد صدمه دیده ( به عنوان هارد دوم ) به دستگاه سالم سعی در اتصال و بازیابی اطلاعات کنید. 


 


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:21 عصر
نویسنده :  سیمرغ

ساخت انیمیشن با مایا و تری دی مکس

 

اینهم پلاگینی برای ساختن مستقیم انیمیشن در مایا و تری دی مکس. منظور از ساختن مستقیم انیمیشن ، همان دسترسی به کلیه ابزارهای لازم برای اینکار است ؛ بدین معنا که اشیا و دوربینها بگونه ای در محیط سه بعدی قرار گرفته اند که شما را قادر می سازن تا به حرکات موس سه بعدی یا جویستیک به خواسته خود برسید.
در واقع چنین می توان گفت که یکی از بهترین راههای ساخت انیمیشن استفاده از این پلاگین است.

حجم دانلود: 8.7 مگابایت


دانلود کنید
پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:21 عصر
نویسنده :  سیمرغ

طراحی و ساخت امضای الکترونیک شخصی برای Email ها با Signature Creator

1057.jpg

وجود امضای شما در پایین نامه ها , آثار و نوشته هایتان اصلیت و اعتبار آن را به طرف مقابل می رساند . حال در دنیای الکترونیک برای نمایش امضای خود به خصوص در نامه های الکترونیک شخصی چه کنیم تا کسی به آسانی آدرس و نام ما را جعل نکند ؟

Signature Creator نام نرم افزار جالب و بسیار مفیدی از شرکت ErstenWare است که به شما امکان ساخت و طراحی امضای شخصی را در محیط آشنای نرم افزار می دهد . این قادر به ساخت 2 نوع متفاوت امضای الکترونیک برای شماست :
Handwritten Signature که با تعیین فونت و اندازه و رنگ و نوع امضا قادر به ساخت و ذخیره ی تصویری از امضای مورد نظر شماست .
Email Signature که قادر به اضافه کردن نام و نام شرکت و آدرس وب سایت و Email آدرس ها و …. خواهید بود و می تواند به صورت Hyperlink باشد تا با کلیک بر روی آن کاربر به وب سایت مورد نظر شما راهنمایی شود . این نوع امضا به آسانی می تواند به ایمیل شما اضافه شود .

این نرم افزار با تمامی Email Client هایی که Email Signature را پشتیبانی می کند و ویندوزهای 98/Me/NT/2K/XP سازگار است .

حجم دانلود: 1.3مگابایت


دانلود
پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:20 عصر
نویسنده :  سیمرغ

اینهم یک نرم افزار بسیار کارا برای مدیریت فایل. این نرم افزار از دو پنجره جدا ازهم تشکیل شده که میتوان آنرا بصورت افقی و یا عمودی تنظیم نمود . با این نرم افزار کلیه امورات مربوط به کپی ، برش ، چسباندن و حذف ، قابل انجام با موس و صفحه کلید می باشد.

از مزایای دیگر این نرم افزار :

- چند حالت مرور پوشه ها در یک پنجره
- دسترسی سریع به شبکه داخلی ، اینترنت و Ftp.
- پشتیبانی مستقیم از انواع فورمتهای فشرده سازی(ازجمله : 7Z, RAR, SQX, ZIP)
- پیش نمایش بسیاری از فورمتهای فایل
- چندین ابزار تغییر نام فایل
- برنامه جستجوی سریع و دم دست
- ویرایشگر متن مخصوص این نرم افزار
و…..

حجم دانلود: 7.3 مگابایت


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:19 عصر
نویسنده :  سیمرغ

این هم آخرین ویرایش از این نرم افزار قدرتمند و کارا.
بی گمان شما هم با من موافقید که سیستم مکانیک یکی از قوی ترین نرم افزارها در بهینه سازی ویندوز می باشد.

در این ویرایش از نرم افزار شما از امکانات زیر بهره مند می شوید:

- تمیز کننده هارد دیسک
- پاک کننده shortcut های بی مورد
- از بین برنده فایلهای تکراری
- حذف فایلها با حفظ امنیت
- تمیز کننده ریجستری
- نصب ایمن نرم افزاری
- پاک کننده بقایای نرم افزار های Uninstallشده
- مدیریت بخش استارت آپ ویندوز
- حفظ حریم خصوصی در اینترنت( پاک کننده فایلهای تمپ و هیستری)
- افزایش دهنده سرعت اینترنت

 


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:17 عصر
نویسنده :  سیمرغ
نرم افزاری برای داشتن عالی ترین سطح حفاظت از رایانه

این نرم افزار عالی ترین سطح حفاظت از رایانه شما را در برابر اسپی ها ، دزدان صفحه کلید ، هیجکها ، کوکیهای مزاحم و …. ایجاد میکند.
حجم : 21.6 مگابایت


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:16 عصر
نویسنده :  سیمرغ
اگر برای حذف باگهای رایانه تان و از بین بردن خطاهای آن و افزایش 300% سرعت سیستمتان بدنبال یک نرم افزار کارا میگردید، این همان چیزی است که بدنبال آن میگردید. آمار نشان میدهدکه بیش از 93.7% رایانه های شخصی دارای فایلهای مخرب یا خطرناک هستند که بیش از 150 خطا در آنها موجود است. پس اجازه دهید ERROR DOCTOR سیستمتان را تعمیر نموده تا شما از سرعت و راندمان رایانه تان لذت ببرید.

از قابلیتهای این نرم افزار :

- اسکن خودکار
- قابلیت پاک کننده گی دستی
- قابلیت پشتیبان گیری و برگرداندن
- قابلیت برنامه ریزی

حجم دانلود : 2.6 مگابایت


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:15 عصر
نویسنده :  سیمرغ

پاکسازی رایانه با دکتر وب ( بدون نیاز به نصب)

یکی از دغدغه های همه کاربران رایانه آنستکه :

وقتی رایانه ای دارید که آلوده است ، به هم ریخته و امکان نصب هیچ برنامه ای را ندارد ، چطور پاکسازی کنید .

این نرم افزار محصولی است از کمپانی دکتر وب ( در واقع آخرین ورژن آن) که بدون نیاز به نصب  و از روی CD یا فلش مموری اجرا شده و رایانه ای پاک و پاکیزه تقدیمتان می کند.

فایلهایی که قابل شناسایی هستند در متن انگلیسی زیر آمده و نیازی به تکرار ندارد.

ما توصیه میکنیم که حتما این برنامه را دانلود نمایید .چون منجی شما در شرایط سخت خواهد بود.

حجم دانلود 8.5 مگابایت
 


دانلود کنید

پنج شنبه 86/11/25 ساعت 3:14 عصر
نویسنده :  سیمرغ

این هم بازی معروف ماشین سواری Need For Speed یا NFS که آخرین نسخه آن ProStreet می باشد. این نسخه از بازی فرمت جاوا دارد ولی با گوشی های سونی اریکسون سازگاری بیشتری دارد. این نسخه دارای گرافیک بهتری نسبت به نسخه مخصوص گوشی های نوکیا می باشد. همچنین دارای سرعت و جاده های زیباتری است. این نسخه بر روی گوشی های با ابعاد 128 در 160 مانند K510‌ و K310 و W530 و ... نصب می شود. همچنین بر روی گوشی های دارای صفحه نمایش با ابعاد 176 در 220 مانند K750 و W810 و W810i و K610 و ... نصب می شود. بر روی صفحه نمایش ابعاد 240 در 320 مانند K790‌ و W850 و W900 و ... نصب می شود. این نسخه بر روی نوکیا 6600 نصب نمی شود. بر روی گوشی های موتورلا نیز نصب نمی شود. دانلود


سه شنبه 86/11/23 ساعت 11:19 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مد لباس های مختلف
دانلود از راپیدشر بدون محدودیت دوبل
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
188511 :کل بازدیدها
10 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
سیمرغ
بهترین دانلود های روز دنیای به صورت رایگان در اختیار شما به عکس های خفن
لوگوی خودم
سیـــــــــــــــــــــــمرغ
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
ســـــــــــــــــــــــلام بر هستی
رنگارنگ
پوست کلف
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
برای دانلود ی ها
عشق باز
دنیای مطالب
اوج کامپیوتر
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
کامپیوتر[93] . موبایل[17] . آموزش[14] .
آرشیو
بهار 1387
زمستان 1386
طراح قالب